Inici > Destacats > Mar Fernández i Dolors Callís, INPROVO – Campanya “L’ou, d’etiqueta”

Mar Fernández i Dolors Callís, INPROVO – Campanya “L’ou, d’etiqueta”

La segona enquesta sobre hàbits de consum de l’ou elaborada per INPROVO (Organització Interprofessional de l’Ou i els seus Productes) conclou que només el 3% dels catalans sap interpretar el significat del codi imprès a l’ou. La iniciativa forma part de la campanya “L’ou, d’etiqueta”, una iniciativa dels productors europeus d’ous per donar a conèixer la marca i l’etiquetatge d’aquests productes. Avui la campanya arriba a Girona i ens en parlem la directora d’INPROVO Mar Fernandez i la productora Dolors Callís.

FeM Girona 92.7 fm. la teva ràdio de proximitat.

I ara escolta’ns en directe a www.femgirona.cat

 

MAR FERNANDEZ & DOLORS CALLIS_INPROVO 10-03-16 15_2000x1328 MAR FERNANDEZ & DOLORS CALLIS_INPROVO 10-03-16 7_2000x1328 MAR FERNANDEZ & DOLORS CALLIS_INPROVO 10-03-16 2_2000x1328

Check Also

Girona farà predominar el color groc als llums de Nadal

L’Ajuntament apunta que és un color «provinent de la pintura de les cases» de l’Onyar …

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Indiqueu la resposta: * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.